Inwestycje dla Poznania
  • Komunikacja
    • Kolej w Poznaniu
    • Tramwaje w Poznaniu
  • Estetyka
  • Urbanistyka
  • Architektura
  • IdP
    • O nas samych
    • Nasze akcje
    • Dołącz do nas
    • Współpraca z kołami naukowymi
    • Bank dokumentów
    • Kontakt

Propozycje zmian w komunikacji po otwarciu trasy na Franowo

Opublikowane przez IdP w dniu 19 marca 2012

W lutym otrzymaliśmy pismo od ZTM z propozycjami zmian komunikacyjnych po otworzeniu trasy tramwajowej na Franowo. Poniżej przedstawiamy propozycje zmian przygotowane przez nasz zespół transportowy. Załączamy także propozycje ZTMu przesłane do nas dnia 20.02.2012.

 

Plik pdf do ściągnięcia.
Kategorie: Komunikacja

Najnowsze
  • Niedoróbki i dziwactwa uchwały krajobrazowej
  • Kolej Plus w Wielkopolsce – pierwsze przetargi
  • Tramwajowe linie „pozamiejskie”— realna potrzeba czy zbędny duplikat kolei?
  • Więcej głosu! (część 2)
  • Więcej głosu!
  • Poznańskim pasażerom kolei znów wiatr wieje w oczy
  • Czego nie wiemy o używaniu karty PEKA, a warto wiedzieć
  • Towarowa obwodnica Poznania — reaktywacja tematu
  • Nowy peron na dworcu Poznań Główny
  • Kumulacja remontów 2022/2023. Linie komunikacyjne – czy linie najmniejszego oporu i największych oszczędności?
  • Proponujemy akcję zadrzewiania
  • POZytywna zmiana* — powraca coroczna nagroda Stowarzyszenia Inwestycje dla Poznania

Podobne wpisy

Aktualności

Kolej Plus w Wielkopolsce – pierwsze przetargi

ończący się tydzień przyniósł nam dwie informacje, niezwykle ważne w kontekście przyszłej komunikacji publicznej w regionie. Ogłoszono bowiem przetarg na prace projektowe na dwóch liniach kolejowych: istniejącej, choć od ponad dwóch dekad zamkniętej trasie z Szamotuł do Międzychodu przez Sieraków oraz nowej z Konina przez Tuliszków do Turku.

Tramwaje w Poznaniu

Tramwajowe linie „pozamiejskie”— realna potrzeba czy zbędny duplikat kolei?

Transport-publiczny.pl zamieścił interesujący wywiad z „naszym” poznańskim wybitnym ekspertem transportu dr. Michałem Beimem. Tym razem poruszono ważny problem braku tramwajowych połączeń „transgranicznych”, czyli po prostu takich, w których tramwaj przecina granice miast, w których sieci tramwajowe mają swój początek. Spróbujmy przemyśleć Czytaj dalej…

Komunikacja

Więcej głosu! (część 2)

Naszym zdaniem wciąż „marketing” miejski w zakresie propagowania takich podróży jest za mało rozwinięty. Z drugiej strony nie chcemy, by powstało wrażenie przesadnego przywiązywania przez nas wagi do szczegółów. Choć każde „lekarstwo” działa tylko na pewną grupę pacjentów, to jednak działa. W tym przeświadczeniu proponujemy rozważenie wzbogacenia komunikacji między ZTM a potencjalnymi pasażerami. W szczególności pasażerami nieznającymi Poznania i naszej sieci zbiorkomu. I o tym będzie ten artykuł.

  • Facebook
Hestia | Stworzone przez ThemeIsle