Poniżej prezentujemy treść zapytania otwartego które dniu dzisiejszym wysłaliśmy do Zarządu Transportu Miejskiego.
Poniżej prezentujemy treść zapytania otwartego które dniu dzisiejszym wysłaliśmy do Zarządu Transportu Miejskiego.
Naszym zdaniem wciąż „marketing” miejski w zakresie propagowania takich podróży jest za mało rozwinięty. Z drugiej strony nie chcemy, by powstało wrażenie przesadnego przywiązywania przez nas wagi do szczegółów. Choć każde „lekarstwo” działa tylko na pewną grupę pacjentów, to jednak działa. W tym przeświadczeniu proponujemy rozważenie wzbogacenia komunikacji między ZTM a potencjalnymi pasażerami. W szczególności pasażerami nieznającymi Poznania i naszej sieci zbiorkomu. I o tym będzie ten artykuł.
Naszym zdaniem wciąż „marketing” miejski w zakresie propagowania takich podróży jest za mało rozwinięty. Z drugiej strony nie chcemy, by powstało wrażenie przesadnego przywiązywania przez nas wagi do szczegółów. Choć każde „lekarstwo” działa tylko na pewną grupę pacjentów, to jednak działa. W tym przeświadczeniu proponujemy rozważenie wzbogacenia komunikacji między ZTM a potencjalnymi pasażerami. W szczególności pasażerami nieznającymi Poznania i naszej sieci zbiorkomu. I o tym będzie ten artykuł.
Polskie kolejnictwo zadziwiło nas nieraz. Zwykle jednak sprawcą zadziwienia było PKP SA („spółka-matka”) lub któraś z firm podporządkowanych z PKP PLK na czele. Tym razem zadziwił urząd regulatora rynku kolejowego – Urząd Transportu Kolejowego. Miękkie Czytaj dalej…